Jaarverslag 2015: een jaar vol mijlpalen

Nieuws

2015 was voor Van de Groep & Olsthoorn een bijzonder succesvol jaar. We vulden management- en directieposities in over de volledige functiebreedte van organisaties in de techniek, industrie en logistiek. Dat is waar we zelf enthousiast van worden en waar we goed in zijn. En dat weet men in de markt: dit jaar was voor ons het succesvolste jaar sinds het begin van de economische crisis.
Wij schetsen u graag de belangrijkste ontwikkelingen van het afgelopen jaar bij Van de Groep & Olsthoorn en in de (arbeids-)markt. Ook dit jaar en in de verdere toekomst blijven wij voor u doen waar we goed in zijn: het bieden van carrièrekansen aan uitstekende kandidaten voor uitdagende functies in uw management of directieteam, zowel vast als interim.
[pl_button type=”ol-black” link=”/wp-content/uploads/2016/01/Jaarverslag-2015.pdf” onclick=”ga(‘send’, ‘event’, ‘Downloads’, ‘PDF’, ‘Jaarverslag’); target=”blank” size=”large”]Uitgave downloaden [/pl_button]

Dit bericht delen:

Laatste